floccinaucinihilipilification.

HAJHAJHAJHAJHAJHAJHAJHAJ!!

...snor.

Ær med Mænda på... biblan. Bibblan. Bøbblan?

Och har betalat av mina gamla rækningar, som min kæra mor var vænlig att ringa och påminna mig om. Med høga, anklagande falsett-toner i høgtalartelefon. 

Så nu var det gjort.

Jag ælskar verkligen att Thomas och co har flyttat in. Det ær svinmysigt + sjukt bekvæmt att aldrig behøva ta sig någonstans.
Nu bor æven Markus och Ida i køket.
Det blir nog ingen maskerad på lørdag after all. De flesta skulle bort, inkl. ett utav fødelsedagsbarnen. Det hela blev genast rætt lame nær vi insåg att vi skulle sitta 4 personer i maskeraddrækter på gastro - och vi skulle inte varit søta.

Ær inte riktigt med i leken just, precis nu. Kænns som att mina øgon ær mjuka.

Så. Jag går och æter någonting.

Puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0