Tragiskt svullna köttbullar.

Time goes by so slowly for those who wait...

True that.

Men har inte ens nog med energi att göra ett försök till att inte vänta.
Jag vill verkligen inte vara kvar i Jessheim.
Var i Västervik i ca 15 minuter för några dagar sen för att byta buss till Oskarshamn, så glad som jag var när bussen körde in igenom allén har jag inte varit sen alla drog ifrån kollektivet. För ända sen dess har jag bara väntat på att få åka hem, åka någonstans och göra något annat.

Är helt tom på inspiriation till allt!

Inte deprimerad utan bara uttråkad och så jävla rastlös. Kan inte komma på någonting att göra som känns kul.
Om jag kunnat hade jag gärna sovit bort de här sista 2 veckorna och vaknat upp på väg bort.
Så blir det väl ibland. Behöver miljöombyte och är så saligt less på mitt jobb att det krävs en rejäl kraftansträngning för att inte spy på någon av kollegorna.
Vet att Emelie känner samma sak, om möjligt inte ännu värre, så det är inte jag som är bitter. Det är riktigt drygt.
Ska iallafall festa ordentligt imorgon med dom flesta. Känns som att det kan bli fint.

Vill ut och resa! Se nya saker, äventyra lite. Nu har det gått säkert 2 månader sen vi kom hem från Thailand, känns som att det var ett år sen dock.

Vill vakna upp i min lägenhet hemma. Ha det rent och städat. Göra frulle och gå 10 meter ut från dörren, sätta mig vid vattnet och spela gitarr, öva på munspelet, skriva några låtar, måla.

Funderar på att sätta på Yes Man och få lite livsglädje. Tror att det skulle hjälpa men inte ens det känns lockande. Gaah, trött på livet just nu. Hatar det. Har haft mens i fan över 3 veckor med - kan ha någonting med det att göra. Svullen som en köttbulle och lat.

Är aspeppad på att fixa i ordning i Amandas rum som jag tar över när hon drar. Ska måla om och sätta upp mina gamla affischer och mysa till det.
Det känns alltid så mycket bättre att ha det ordningsamt omkring sig när man är virrig i huvudet. Behöver bara en liten, liten energikick för att komma igång. Eller en rejäl spark i röven. Eller en lång semester långt härifrån.¨

RÖVKNULL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0