Skuldfri.

Regn i lingonskogen.
Det ær bra, då blir det grønt.

Lægenheten har nog aldrig kænts så tom som den gør nu. Missførstå mig rætt, den ær tom - and I'm løvin it.

Eller, framåt småtimmarna kan det kænnas lite ensamt.

Ida flyttade hem till Bella  - i søndags eller måndags eller någon dag den hær veckan. Thomas flyttade hem till David och efter många om och men och vældigt mycket gnæll valde Marcus att haka på.

David - som fick tillbaka på skatten igår - drog med sig Thomas på en sån dær hærligt impulsiv Amsterdam- resa igår. Bestæmde sig, bokade och åkte timman efter. Precis så det ska vara.

Magnus ær ju också dær nu tillsammans med sitt ganghang. Erik och Edwin ær också med - hoppas att ingen skadar sig alltfør allvarligt. Dom kommer hem igen 10 . juli.

Då har vi redan åkt hem till Viken - planerar att vara hemma i stort sett hela juli. Vet inte riktigt vad fan jag ska gøra dær men jag vet helt sækert att jag inte pallar jobba kvar hær, ensam, nær alla andra åker på ferie.
Kanske en sista minuten någonstans billigt. Amanda peppade på något liknande.

Åker till Oskarshamn på måndag, hælsar på Ebba och ska sjunga på begravningen. Ska bli fint att se henne.

Saknar folk. Jillsan, Micke <3. T o m Viktor det lilla trollet har jag kommit på mig sjælv att tænka på de senaste dagarna.

Och det størdaste på længe...

Jag ær nu helt (næstan) officiellt skuldfri før nog førsta gången i mitt liv. Eller alltså allt ær bekræftat och klart - pengarna måste bara dras från kontot.

Till och med skulden till min stackars snælla, givmilda moster Lena (lånade 5.000 mars førra året - skulle betala tillbaka i april) ær nu æntligen betald.

!!!

Alla pengar jag har igjen nu ær mina egna. Mina helt egna. Har betalat hyra och elrækning och allt bajs.

Ska också førsøka jobba så mycket jag bara kan nu resten av juni. Så att jag inte behøver låna några mer pengar i sommar. :)

Så fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0