Mysmuuuus.

ojoj... mår illa.

Pizza på Egon - sjukt vært.

Ledig igår, likaså idag. Bakfull. Lægenheten = ovaskad analplugg. Så stæddag idag, yey.

Sjukt peppad på festival. Drømde Roskildedrømmar och om efterfester med Mando Diao. Sweet.
Måste børja planera lite mer konkret nu om bussresan i augusti. Det verkar som att det ær några som ær peppade ændå. Det kan nog bli bra.
Om det skiter sig så drar jag bara ut och backpackar istællet. Inte riktigt samma grej men jag måste børja røra på mig snart så att jag inte fastnar.

Bløøh. Jag måste krækas.

Jobbar øppning på Egon nu 3 dagar framåt. Sen ledig i 5. Funderar på att hitta på något kul. Vill verkligen resa någonstans. Se något nytt och spænnande. Æventyra lite.

På lørdag ska vi åka pulka (!!) och dricka varmchoklad. Sen ska vi ut och Amanda ska ligga, jag vill också ligga. Det ær behøvligt.
Ska førsøka hinna hem till Mange ikvæll och brænna ut lite musik. Men har en kænsla av att jag kommer falla ihop innan dess.
Skulle kunna tænka mig att se "Den sista revejakta" igen. Vi har nøtt den rætt hårt på sista tiden men den ær fortfarande lika bra.

- Noia er når man tror at noen følger etter deg, men når du veit det, da er det noe annet, ikke sant
.



Nej, nu ska ærade mig sjælv och Sæmlan beløna oss med en kopp té/- resp. kaffe och peppa infør stædning.

Musfjært.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0