Vilse i min egen trädgård.

Weeping Willows & snökaos.

Var på vandring idag inne i stan. Tappade bort mig som väntat men det var bara mysigt.
Var helt vit och täckt av snö när jag väl skulle ta mig hemåt (efter assistans via telefon av Magnus) men lyckades trots det få mig en liten flirt med en alldeles ytterst söt och väldigt hjälpsam man vid spårvagnarna. 

Köpte sedan cigaretter för mina ABSOLUT sista pengar. Lyckas även tappa hela paketet någonstans i snörusket...

suck...

Saligt trött på min egen klantighet. 

Jag måste köpa en ipod. Förstår inte hur jag har kunnat klara mig utan. 

For reasons unknown med Killers.  

I know if destinys kind, I've got the rest of my mind...

But my heart, it don't beat, it don't beat the way it used to.
And my eyes, they don't see you no more.
And my lips, they don't kiss, they don't kiss the way they used to, and my eyes don't recognize you no more.

Ska ut och käka tapas med Kirst ikväll.

Hejhå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0