Juldag.

Ho-ho.

Sitter fortfarande kvar här ute på Hasselö, och känner mig allmänt vuxen då jag tackade nej till juldagsfirandet i stan för att stanna hemma med familjen.
Lite svider det i festnerven men än så länge är det fullt hanterbart.

Julen har varit asmysig! Massa snö och god mat. Mys med mamma, Bosse, Lena, Josef och katterna.
Kallt som fan, både inne och ute, men ingenting som inte långkalsonger, raggsockor och lager av täcken kan ordna.

Har precis tagit en cigg med Josef och snackat lite om framtiden. Engelskalärare i Japan, låter högst intressant. Perfekt, då har man någon att slagga hos om man råkar hamna där.

Stannar här ute i det fria t o m på måndag. Sen firar vi nyår hemma i lägenheten. Ska bli så jävla sweeeet att träffa alla igen! Jonna, Ebba, KG, Savitha, Pascal, Kerstin, Ina, Jill och Miccan.
Såklart också Ida, Amanda och Emelie - konstigt nog så har jag inte tröttnat på er. Raka motsatsen, saknar er redan.
Ser t o m fram emot att gå till Palladium (mitt gamla arbete) och dansa röva av mig.

Jag vill verkligen ha en kamera känner jag och en mp3.
Men Sämlan hade fått en kamera i julklapp - så den är ju praktiskt taget min.

Micke kommer hem på söndag också. Jag ska spela upp några av de låtarna vi/jag har skrivit i Norge. Om jag har tur så kanske vi hinner spela in några innan hemresan.
Vill verkligen starta en Myspace nu, men vill inte göra det utan bra inspelningar. Annars känns det som att det kvittar.

Känns väldigt ovant att vara bland folk som går och lägger sig klockan 22.

Vad tyst det blev...

Nehe. Adjö. Godnatt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0