Julebrus.

On the island...

SVINKALLT!! - men mysigt.

Kom ut till Hasselö, och till familjen, idag vid 13-tiden.
Sedan dess har jag ätit konstant med målet att rulla tillbaka härifrån. Än så länge så ser jag positivt på det, jag har två dagar till av hets-ätning att se fram emot. 

YUMYUM.

Är annars väldigt glad över den kopiösa mängden snö som tycks fallit ned de senaste dygnen. Tror inte att det har varit så här mycket snö på julafton sedan jag bodde i Sthlm. 
Det hade dock gärna fått vara kramsnö!  

Det blir ingen resa till Paris. Inte direkt otippat men fortfarande en besvikelse då jag verkligen såg fram emot att åka och har svårt att tänka mig att Västerviknyårsafton blir lika storslaget. Och jag vill ha det storslaget! Maaaöhff...

Så egentligen har jag ingen aning om vad fan jag ska göra på nyår. Jag har lite mindre än tvåtusen kvar på mitt konto (ca sextusen mindre än jag trodde) och inser också att jag ska betala hemresa tillbaka till Norge och alla utgifter fram t o m den 10.e januari innan jag får nästa lön. Och då är jag tillbaka på jobbet och det suger! Jag vill verkligen ha en riktigt semester och göra en massa kul innan jag åker hem.

Kom precis på att jag måste vara ute ur lägenheten den 1.a, så då kan jag ju inte spendera nyår i Västervik hur som helst då det inte finns någonstans att sova, knappt.

Det lutar mest åt Sthlm. Jennie och Sofi är där och ville att jag skulle komma upp. Det vore nice. Ina kommer antagligen att följa med och det blir också nice. Magnus skulle också vara i Sthlm och det är också nice + att jag då kan hinna träffa mina kära bröder som jag inte sett röken av på säkert ett år. Och mina brorsbarn som antagligen inte längre kommer känna igen mig. Nice... Det känns som att det är för många nice att bortse ifrån.

Eller så kan jag alltid låsa in mig hos någon och kolla på en massa filmer och mysa med en massa filtar och grejer. Chill.

Det blir nog bra det här. Bara jag slipper att frysa om fötterna och att det inte ödelägger min ekonomi totalt så gör jag lite vad fan som helst.

Åker till Nyköping den 3.e också. Hälsar på Magnus och hans crew. Stannar där tills han tröttnar och då får han slänga ut mig till skatorna... Det är planen.

Jaha. GOD JUL! :)

Är sjukt peppad på att se Mamma Mia...

Ööh. Godnatt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0